בגדי דרייפיט - כל מה שחשוב לדעת לפני שרוכשים בגד ספורט דרייפיט

 בגדי דרייפיט - כל מה שחשוב לדעת לפני שרוכשים בגד ספורט דרייפיט


בשנים האחרונות נכנסה לשימוש נרחב אחת הטכנולוגיות החשובות בעולם בגדי הספורט, טכנולוגיית הדרייפיט. דרייפיט היא למעשה טכנולוגיית טקסטיל שמיועדת ליצירת בדים שיודעים לעשות שני דברים: לספוג את הזיעה ולנדף אותה במהירות, מה שהופכים אותם לבדים מאוד אפקטיביים לייצור בגדי ספורט כשבאימוני הכושר אחד הגורמים המפריעים והמכבידים ביותר הוא הזיעה. אז מה זה דרייפיט ואילו בגדי דרייפיט תוכלו לקנות? על כך בשורות הבאות.

 

מה זה דרייפיט?

דרייפיט הוא בד סינטטי לחלוטין, זה הכל. בעבר נהגנו לבצע פעילות ספורט עם חולצות טי שירט, טרנינגים מכותנה ושאר פריטים עשויים כולם מכותנה או מבד בעל שיעור כותנה גבוה. בגדים אלה ספגו היטב את הזיעה אך לא אפשרו לה להתנדף הלאה, מה שהיה מחזיר אותנו הביתה אחרי אימון עם בגדים ספוגים זיעה, על כל ההפרעה שהזיעה הזאת גרמה לנו גם בזמן האימון. בגדי דרייפיט הם בגדים שיודעים לעשות שתי פעולות חשובות: הם יודעים לספוג את הזיעה והם יודעים לנדף אותה במהירות מהבגד. כושר הספיגה של הדרייפיט אינו מתקרב לזה של הכותנה ובכך סודו. הוא יודע לספוג מעט והוא יודע מיד לנדף את מה שנספג. בצורה זו נשמרים הבגדים יבשים, הזיעה מתנדפת מהגוף במהירות והאימון הופך להרבה יותר קל ונוח.
במידה ואת מכורה למגע הכותנתי נסי את הקולקציה מבד ה-softlex שלנו - משנה את כללי המשחק! עוסק בתחושבת המגע ויש בו את כל התכונות שאנו אוהבים מגע קטיפתי המזכיר את מגע הכותנה אך מספק יתרונות פונקציונאלים מעבר למה שכותנה יכולה להציע שילוב מנצח בין טכנולוגיה מתקדמת ליופי ומגע טבעיים חזק, עמיד, יציב ואטום עמיד בפני קמטוטים ודהייה, בעל 4 כיווני מתיחה המאפשר לך לנוע בחופשיות.

 

על מה חשוב להקפיד ברכישת בגדי דרייפיט?

ובכן, כאמור, מטרת הדרייפיט היא לספוג את הזיעה ולנדף אותה ולכן חשוב שהבגדים יהיו צמודים לגוף בכדי שהבגד אכן יוכל לספוג את הזיעה במהירות ולנדף אותה במהירות. בגדי דרייפיט גדולים “זרוקים” על הגוף, למעשה לא משיגים את מטרתם מכיוון שהם לא נמצאים במגע עם עור הגוף בכדי לספוג את הזיעה, אך עם מעט מחשבה, גזרות ובדים נכונים נושא זה גם יכול להיפתר – דגמי הלוז שלנו מיוצרים מבדי דרייפיט קלילים במיוחד כך שלא יווצר חום בזמן לבישת המכנס, הרבה טוענות כשהן לובשות את מכנסי הלוז שלנו שזה “ללכת עם ולהרגיש בלי”. זאת הסיבה שהרבה ספורטאיות מקצועיות מתאמנות עם מכנסי הלוז שלנו ובוחרות ללכת על המראה המשוחרר והנוח, גם אם זה לכאורה לא מתאים מבחינה מראה ספורטיבי. כמו כן, חשוב שהבגדים יהיו דרייפיט מאה אחוז, ללא שילוב של אלמנטים אופנתיים מכותנה (למשל חולצת דרייפיט עם שרוולי כותנה צבעוניים) וכן חשוב שלא ללבוש בזמן האימון בגד נוסף על גבי או מתחת לדרייפיט.

 

פיתוחי הבדים של חברת raven נעשים תוך כדי שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ביניהם גם טכנולוגיית הדרייפיט. תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי בגדי דרייפיט לגבר, לאישה ולילדים, לרבות חולצות, מכנסיים, טופים, שורטים וגופיות בכל המידות, ארוך וקצר וכמובן בשלל עיצובים ודגמים. מלבד הייצור לשוק הפרטי חברת raven מייצרת בגדי ספורט מקצועיים למותגים, רשתות, ביגוד לקבוצות מקצועיות ביניהם קבוצות כדורשת מהליגות הבכירות, בתי ספר לריקוד, בתי ספר לגלישה ועוד.. לשדרוג האימונים שלכם ולהקלה על עצמכם, היכנסו עכשיו לחנות המקוונת של המותג raven ובחרו את בגדי הדרייפיט המתאימים לכם.